Het is 1996. De ontwikkelingen rond het internet gaan razendsnel en elk bedrijf, elke organisatie wil ‘online’. Door de focus op de technische mogelijkheden blijven de marketing- en communicatiedoelstellingen vaak onderbelicht….. BestSellers begint daarom als gespecialiseerd tekst- en adviesbureau om online communicatie effectiever te maken vanuit de belangrijkste factor: de inhoud!
wie, wat en waarom: de inhoud onder de loep
De mogelijkheden voor online communicatie blijven groeien. Maar of je nu 140 karakters tot je beschikking hebt of een uitgebreide website kunt vullen, het startpunt blijft gelijk: Wat wil je eigenlijk vertellen? Wat verwacht je van je publiek? Adresseer je wel de juiste doelgroep? Spreek je wel de juiste taal? Dat zijn de vragen die BestSellers al meer dan 15 jaar beantwoordt.
eigenzinnige aanpak
BestSellers zoekt en vindt de essentie. Maar dat vraagt wel om goede input… Zonder tunnelvisie kijken we naar de bedrijfsidentiteit, het product- en dienstenportfolio en naar de belangen en interesses van de doelgroep. Zo wordt een briefing al gauw een compacte opfriscursus over het wie, wat en waarom van de eigen organisatie!
Meer weten? Bel 050 – 54 91 222 voor een vrijblijvende kennismaking!